Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
Konkrétní postup v případě zrušení nebo vrácení objednávky zadané online se odvíjí od typu použitého kupónu.
Nemusíš nás kontaktovat:
- Pokud objednávku úplně zrušíme nebo ji celou zrušíš ty. Slevový kód bude po automaticky 24 hodinách znovu aktivován.
- Pokud použiješ kupón s konkrétní slevou (například 300 Kč). Ten ti vyměníme po vrácení celé objednávky.
- Když vrátíš nebo zrušíš objednávku (nebo její část) zaplacenou dárkovou kartou (nebo poukazem na další nákup po vrácení zboží). V takovém případě ti částku uplatněnou na danou část objednávky vrátíme e-mailem. Jestliže k platbě použiješ i jinou platební metodu, dostane při vracení peněz přednost.
S výměnou kupónu ti pomůžeme:
- Pokud použiješ kupón s procentuální slevou (například 10 %). Ten vyměníme po vrácení celé objednávky nebo její části. Obrať se na nás.
Na faktuře najdeš podrobný rozpis slev na jednotlivé produkty. Posíláme ji společně s e-mailovým potvrzením o doručení, ale najdeš ji i v účtu.
Často kladené otázky
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě?
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
- Jak dlouho bude doručení trvat?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ
ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |