alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salespritearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandfilterhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
Přeskočit na hlavní obsah
adidas
adidas / květen 2022

JAK FUNGUJE UVÁDĚNÍ NOVINEK NA TRH V CONFIRMED

Když si chceš v CONFIRMED pořídit některý z největších hitů, sehnat jednu z limitovaných edic může být opravdu těžké. Naším cílem je nabídnout členům ten nejspravedlivější a nejbezpečnější způsob, jak nakupovat, a daří se nám to pořád líp. Pro lepší představu o tom, jak to funguje, si vše rozebereme krok za krokem a ukážeme, co se v každém okamžiku děje a jak se připravit, abys uspěl.

Jak funguje uvedení na trh?

Metody uvádění na trh představují systém, který adidas používá k řízení poptávky podle zájmu po exkluzivních produktech. Jeho cílem je dát každému spravedlivou šanci koupit některý z nejnovějších produktů. CONFIRMED používá tři metody uvedení produktu na trh: Losování, Fronta a Pozvánka. Každá má jiný účel.


Proč Confirmed používá různé metody uvádění produktů na trh?

Lidem, kterým se líbí nějaký produkt, chceme dát spravedlivou a bezpečnou šanci si ho pořídit. Proto jsme vyvinuli řadu promyšlených metod, aby skuteční lidé měli přístup k požadovaným novinkám a aby každý nový produkt přinesl co nejvíc radosti.

Výběr metody závisí na poptávce, dostupnosti, strategii a distribuci nového produktu. A každá metoda je speciálně nastavená tak, aby zajistila ten nejlepší přístup ke každé novince, a využívá kombinaci technických prvků, které nám umožňují vyhodnotit poptávku, ověřit informace a usnadnit provoz naší aplikace. Na základě tohoto hodnocení můžeme produkt uvést na trh buď pomocí jedné z uvedených metod, nebo podle přístupu „kdo dřív přijde, ten dřív mele“.

Nejdůležitější je, že tyto metody nám umožňují ověřit každého uživatele, vyhodnotit jeho platební údaje, telefonní čísla, adresy, údaje o poloze a další údaje, abychom mohli maximálně předcházet zneužití systému. Proto budeš před nákupem vyzván, abys ses stal členem a ověřil svůj účet.


 Jak se mohu co nejlépe připravit, abych měl šanci vyhrát?

  Udržuj si přehled o aplikaci! Vždy používej nejnovější verzi CONFIRMED a udržuj svůj profil aktuální. To znamená zadat platné platební údaje a informace o adrese a povolit oznámení a sledování polohy. Pak sleduj oznámení a čti, zařazuj mezi oblíbené a sdílej obsah, který se ti líbí. Nikdy nevíš, co zde najdeš a jaké exkluzivní odměny ti nabídneme.


Otevři si aplikaci CONFIRMED a podívej se, jak se Forum v průběhu let vyvíjelo, a přečti si celý příběh.

QR-code

adidas / květen 2022
Tags