S čím vám můžeme pomoci?
Často kladené otázky
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě?
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
- Jak dlouho bude doručení trvat?
Témata podpory
- Jaké jsou podmínky pro vracení zboží v průběhu koronavirové epidemie?
- Můžu si pořád objednávku vyzvednout v odběrném místě?
- Jsou v důsledku koronavirové epidemie prodejny adidas zavřené nebo jinak omezily svou činnost?
- jak si mohu rezervovat návštěvu obchodu pomocí aplikace „počkat méně, ukázat více“?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ
ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |