alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsarrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclosecross-smalldropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Produkty můžeš do 100 dnů zdarma vrátit.

Jak vracet produkty?

    1. Klikni na Začít proces vrácení a zadej svou e-mailovou adresu a číslo objednávky
    2. Sděl nám, jaké produkty chceš vrátit a proč.
    3. Potvrď vrácení.
    4. Vlož produkty v původním balení do krabice, přidej formulář pro vrácení zboží a krabici zalep.
    5. Vytiskni si štítek pro vrácení zboží a nalep ho na krabici.
    6. Zásilku odevzdej na odběrném místě příslušné kurýrní společnosti: 
        - Česká pošta

Kolik dnů mám na vrácení objednávky?
Online objednávku můžeš zdarma vrátit do 100 dní od převzetí (s výjimkou exkluzivních produktů, jako jsou například ty z kolekce YEEZY, které můžeš vrátit do 14 dnů, což je ti jasně oznámeno při platbě). 

Upozorňujeme, že přizpůsobené produkty jsou vyrobeny výhradně pro tebe, a proto je lze vrátit pouze v případě výrobní vady.

Kolik stojí vrácení produktů?
Máme pro tebe skvělou zprávu! Vrácení je zdarma. Ujisti se, že produkty vracíš prostřednictvím stejného dopravce, který ti je původně doručil. 

Jak dlouho celý proces trvá?
Tvůj balík dorazí do našeho skladu v Německu za 6-7 dní, následný proces vrácení se snažíme uzavřít do 48 hodin. O průběhu vrácení tě budeme informovat e-mailem. Hned jak zadáš vrácení online, zásilku budeš moct pomocí odkazu výše sledovat a mít tak přehled, kde se zrovna nachází. 

Nesplnil produkty zakoupený v našem online obchodě standardy kvality (má výrobní vadu nebo je poškozený) a běžná lhůta pro vrácení už uplynula? Kontaktuj náš zákaznický servis, který ti poradí, jak postupovat.  

Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
Jakmile převezmeme produkty v našem skladě, zpracujeme vrácení peněz. Po zpracování vrácení peněz z naší strany bude tvá banka potřebovat ještě nějaký čas na zpracování transakce. Jak dlouho to bude trvat závisí na konkrétní bance a způsobu platby, ale obecně to nebývá déle než 14 dnů. Peníze ti vrátíme stejným způsobem platby, jakým jsi uhradil/a původní objednávku.

Časová osa procesu:
1. Doručování na sklad: 6-7 pracovních dnů
2. Zpracovávání balíčku: 2 pracovní dnů
3. Vrácení peněz zpracované bankou:
    – kreditní/debetní karta: max. 14 pracovních dnů
    – Apple Pay a Google Pay (dostupné v aplikaci adidas): max. 14 pracovních dnů
    – PayPal: max. 3 pracovní dny
    – Platba na dobírku: prohlédni si nejčastější dotazy ohledně vracení při využití platby na dobírku

Vrátíte mi i náklady na poštovné?
Vrátíme ti poštovné v plné výši, kromě následujících případů:
1) Vracíš jen část objednávky.
2) Objednávku vracíš jiným dopravcem.
3) Vybral/a sis expresní doručení. V takovém případě uhradíme náklady na standardní doručení, ale pouze pokud nám vrátíš kompletní objednávku.

Mohu zakoupené zboží vyměnit?
Objednal/a sis produkt online – a má špatnou velikost? Místo vracení si ho můžeš nechat vyměnit za jinou velikost zcela zdarma do 100 dní.

Jak vyměním produkty?
Klikni na Výměna velikosti zdarma, sděl nám, které produkty chceš vyměnit a vyber správnou velikost. Zabal produkty a do sedmi dnů je odevzdej na odběrném místě, než vyprší platnost žádosti o výměnu velikosti. Hned jak dopravce naskenuje balík, odešleme ti produkty v nových velikostech. Pokud dopravce neprovádí skeny balíků, nové velikosti ti zašleme po zpracování balíku v našem skladu. Až produkty v nových velikostech opustí náš sklad, dostaneš e-mailem potvrzení o odeslání s kódem pro sledování zásilky. Použijeme naše standardní doručení a balík zašleme na původní doručovací adresu.

Vracíš a vyměňuješ produkty z jedné objednávky?
To není problém. Můžeš vše zabalit do jedné krabice. Použij prosím štítek pro výměnu zboží místo štítku pro vrácení zboží. Vše pak bude probíhat rychleji. Až balík obdržíme, vrátíme ti peníze dle způsobu platby, kterým jsi zaplatil/a původní objednávku. Tvé vyměněné produkty už budou tou dobou na cestě k tobě.

Které produkty nelze vyměnit?
– Přizpůsobené produkty jsou vyrobeny výhradně pro tebe, nelze je tedy vyměnit.
– Exkluzivní produkty, jako jsou například ty z kolekce YEEZY, nelze vyměnit.

Co se stane, když použiji na výměnu štítek pro vrácení, který byl v balíku? 
Nemáš tiskárnu? To nevadí, můžeš použít štítek, který přišel v krabici. Jen to potrvá o pár dnů déle, vyměněné produkty ti zašleme, jakmile obdržíme produkty, které vracíš. 

Pokud chceš produkt v jiné barvě, vrať ho a objednej si nový v barvě, kterou si přeješ. Produkty zakoupené v kamenných prodejnách adidas lze vyměnit pouze v kamenných prodejnách.

Jak se vrací zboží zakoupené v kamenné prodejně adidas?
Produkty můžeš vrátit v jakékoliv kamenné prodejně adidas, ale ideálně vracej produkty v prodejně, kde jsi je koupil/a. Nezapomeň si přinést doklad o koupi a ujisti se, že zboží vracíš ve stanovené lhůtě do 100 dnů od nákupu. V kamenných prodejnách nelze přijmout vrácené produkty zakoupené online.

Jak mohu vrátit produkty zakoupené online, ale vyzvednuté na prodejně?
Objednávky s osobním odběrem se zadávají online, ale vyzvedávají se a platí v prodejně. Objednávku s osobním odběrem můžeš vrátit v kamenné prodejně.

Jak vrátím produkty objednané v prodejně adidas, které mi byly doručeny domů?
Pokud ti náš zaměstnanec v prodejně pomohl zadat objednávku a ta ti následně byla doručena domů, je třeba tyto produkty odeslat do našeho skladu. Prostuduj si instrukce o vracení produktů online uvedené výše.

Jak se vrací produkty adidas zakoupené v jiných prodejnách a e-shopech?
Pokud jsi produkty zakoupil/a u některého z našich autorizovaných prodejců, kontaktuj jej. Prodejci při výměně postupují podle vlastních pravidel pro vracení zboží. Takto zakoupené produkty nelze vrátit v kamenné prodejně adidas ani online přes naše stránky adidas.

Jak vrátit zboží, když jsem zaplatil/a hotově při doručení?
Postup je stejný u všech způsobů platby. Použij štítek, který byl v krabici, nebo si vytvoř online nový štítek pro vrácení nebo výměnu produktů.

Kde mám vyplnit bankovní údaje za účelem vrácení peněz?
Vzhledem k tomu, že platba za zboží proběhla hotově při doručení, potřebujeme tvoje bankovní údaje, abychom mohli vrácení peněz zpracovat. Až obdržíme a zpracujeme vrácené produkty, dostaneš e-mail s požadavkem na vyplnění tvých bankovních údajů. Pro zadání údajů použij zabezpečený odkaz uvedený v našem e-mailu. Zabezpečený odkaz se také zobrazí v podrobnostech objednávky, jakmile zpracujeme vrácené zboží.

Kdy dostanu zpět své peníze?
Do 14 dnů od chvíle, kdy obdržíme tvé bankovní údaje.

Upozornění: není bohužel možné využít expresní doručení při platbě hotově při doručení, nebo při objednávce přizpůsobených produktů.