alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salespritearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandfilterhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
Přeskočit na hlavní obsah
adidas

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Produkty můžeš do 60 dnů zdarma vrátit.

Jak vracet produkty?

Klikni na Začít proces vrácení a zadej svou e-mailovou adresu a číslo objednávky.Vytiskni si štítek pro vrácení zboží. Štítek najdeš, jakmile si zaregistruješ vrácení zboží. Kromě toho ti štítek pošleme i v potvrzovacím e-mailu.Zabal produkty v původním obalu spolu s vyplněným formulářem do krabice (formulář, který byl v krabici s objednávkou). Pokud chceš zboží vrátit z více objednávek, nezapomeň do krabice přiložit všechny formuláře pro vrácení zboží.Krabici zalep a původní štítek s adresou přelep štítkem pro vrácení zboží.Balíček zanes do odběrného místa.Vrácení platby zpracujeme poté, co k nám dorazí vrácené zboží. Vrácení peněz dle původního způsobu platby může trvat až 14 dnů. Vrácení peněz v podobě elektronického dárkového poukazu proběhne ihned po zpracování vráceného zboží.
Česká poštaInformace o výměně: Jakmile ve skladu zpracujeme tvoji výměnu, zašleme ti nové produkty.


Upozorňujeme, že produkt lze vyměnit pouze jednou. Pokud nový produkt stále nesplňuje tvá očekávání, vrať ho a objednej si jiný.

Kolik dnů mám na vrácení objednávky?
Online objednávku můžeš zdarma vrátit do 60 dní od převzetí (s výjimkou exkluzivních produktů, jako jsou například ty z kolekce YEEZY, které můžeš vrátit do 14 dnů, což je ti jasně oznámeno při platbě). 

Upozorňujeme, že přizpůsobené produkty jsou vyrobeny výhradně pro tebe, a proto je lze vrátit pouze v případě výrobní vady.

Kolik stojí vrácení produktů?
Máme pro tebe skvělou zprávu! Vrácení je zdarma. Ujisti se, že produkty vracíš prostřednictvím stejného dopravce, který ti je původně doručil. 

Jak dlouho celý proces trvá?
Tvůj balík dorazí do našeho skladu v Německu za 6-7 dní, následný proces vrácení se snažíme uzavřít do 48 hodin. O průběhu vrácení tě budeme informovat e-mailem. Hned jak zadáš vrácení online, zásilku budeš moct pomocí odkazu výše sledovat a mít tak přehled, kde se zrovna nachází. 

Nesplnil produkty zakoupený v našem online obchodě standardy kvality (má výrobní vadu nebo je poškozený) a běžná lhůta pro vrácení už uplynula? Kontaktuj náš zákaznický servis, který ti poradí, jak postupovat.  

Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
Jakmile převezmeme produkty v našem skladě, zpracujeme vrácení peněz. Po zpracování vrácení peněz z naší strany bude tvá banka potřebovat ještě nějaký čas na zpracování transakce. Jak dlouho to bude trvat závisí na konkrétní bance a způsobu platby, ale obecně to nebývá déle než 14 dnů. Můžeš si vybrat, jestli chceš peníze vrátit prostřednictvím platební metody, kterou jsi použil/a při nákupu, nebo formou elektronického dárkového poukazu.

Časová osa procesu:
1. Přeprava a zpracování: 5–6 pracovních dnů
2. Vrácení peněz zpracováno:
    – Dárkový poukaz adidas: ihned po zpracování vrácené objednávky
    – Kreditní/debetní karta: max. 14 pracovních dnů
    – Apple Pay a Google Pay (dostupné v aplikaci adidas): max. 14 pracovních dnů
    – PayPal: max. 3 pracovní dny
    – Platba na dobírku: prohlédni si nejčastější dotazy ohledně vracení při využití platby na dobírku

Slevový kupon jsem uplatnil/a na položku, kterou jsem pak vrátil/a. Mohu požádat o nový slevový kupon? 
Pokud jsi použil/a kupon na procentuální slevu (např. 10 %), lze za takový kupon v případě vrácení objednávky nebo její části poskytnout náhradu. Stačí nás kontaktovat. Za kupony na peněžní slevu (např. 10 €) bude náhrada poskytována pouze automaticky. Dostaneš nový e-mail na částku slevy, která byla uplatněna na danou část objednávky.

Vrátíte mi i náklady na poštovné?
Vrátíme ti poštovné v plné výši, kromě následujících případů:
1) Vracíš jen část objednávky.
2) Objednávku vracíš jiným dopravcem.
3) Vybral/a sis expresní doručení. V takovém případě uhradíme náklady na standardní doručení, ale pouze pokud nám vrátíš kompletní objednávku.

Co je to vrácení peněz formou elektronického dárkového poukazu?  
Pokud vrátíš objednávku, je vrácení peněz formou elektronického dárkového poukazu nejrychlejším a nejbezpečnějším řešením pro nákup na našem webu. Nemusíš čekat, než banka nebo jiná instituce transakci schválí. Je to jednoduché a rychlé! Nezapomeň, že platnost dárkového poukazu je 3 roky.
 
Proč bych si měl/a vybrat vrácení peněz formou elektronického dárkového poukazu? 
Vrácení peněz formou elektronického dárkového poukazu má následující výhody:
 
1. Poukaz lze použít hned po zpracování vrácené objednávky.
2. Poukaz můžeš využít na našem webu i v maloobchodních prodejnách.
3. Poukaz můžeš sdílet se svými přáteli a rodinou! Stačí, když jim přepošleš e-mail s elektronickým dárkovým poukazem.
4. Celkovou částku poukazu můžeš rozdělit na několik nákupů.
5. Na svůj účet si můžeš uložit až 10 elektronických dárkových poukazů.

Mohu zakoupené zboží vyměnit?
Objednal/a sis produkt online – a má špatnou velikost? Místo vracení si ho můžeš nechat vyměnit za jinou velikost zcela zdarma do 60 dní.

Jak vyměním produkty?
Klikni na Výměna velikosti zdarma, sděl nám, které produkty chceš vyměnit a vyber správnou velikost. Zabal produkty a do pěti dnů je odevzdej na odběrném místě, než vyprší platnost žádosti o výměnu velikosti. Jakmile ve skladu zpracujeme tvoji výměnu, zašleme ti nové produkty. Až produkty v nových velikostech opustí náš sklad, dostaneš e-mailem potvrzení o odeslání s kódem pro sledování zásilky. Použijeme naše standardní doručení a balík zašleme na původní doručovací adresu.

Vracíš a vyměňuješ produkty z jedné objednávky?
To není problém. Můžeš vše zabalit do jedné krabice. Vše pak bude probíhat rychleji. Až balík obdržíme, vrátíme ti peníze dle způsobu platby, kterým jsi zaplatil/a původní objednávku.


Které produkty nelze vyměnit?
– Přizpůsobené produkty jsou vyrobeny výhradně pro tebe, nelze je tedy vyměnit.
– Exkluzivní produkty, jako jsou například ty z kolekce YEEZY, nelze vyměnit.

Pokud chceš produkt v jiné barvě, vrať ho a objednej si nový v barvě, kterou si přeješ. Produkty zakoupené v kamenných prodejnách adidas lze vyměnit pouze v kamenných prodejnách.

Jak se vrací zboží zakoupené v kamenné prodejně adidas?
Produkty můžeš vrátit v jakékoliv kamenné prodejně adidas, ale ideálně vracej produkty v prodejně, kde jsi je koupil/a. Nezapomeň si přinést doklad o koupi a ujisti se, že zboží vracíš ve stanovené lhůtě do 60 dnů od nákupu. V kamenných prodejnách nelze přijmout vrácené produkty zakoupené online.

Jak mohu vrátit produkty zakoupené online, ale vyzvednuté na prodejně?
Objednávky s osobním odběrem se zadávají online, ale vyzvedávají se a platí v prodejně. Objednávku s osobním odběrem můžeš vrátit v kamenné prodejně.

Jak vrátím produkty objednané v prodejně adidas, které mi byly doručeny domů?
Pokud ti náš zaměstnanec v prodejně pomohl zadat objednávku a ta ti následně byla doručena domů, je třeba tyto produkty odeslat do našeho skladu. Prostuduj si instrukce o vracení produktů online uvedené výše.

Jak se vrací produkty adidas zakoupené v jiných prodejnách a e-shopech?
Pokud jsi produkty zakoupil/a u některého z našich autorizovaných prodejců, kontaktuj jej. Prodejci při výměně postupují podle vlastních pravidel pro vracení zboží. Takto zakoupené produkty nelze vrátit v kamenné prodejně adidas ani online přes naše stránky adidas.

Mohu v prodejnách adidas použít elektronický dárkový poukaz, který jsem dostal/a jako náhradu za vrácené zboží? 
Můžeš si vybrat vrácení peněz formou elektronického dárkového poukazu adidas. Tento dárkový poukaz dostaneš e-mailem hned po zpracování vrácené objednávky. Dá se použít okamžitě a můžeš ho uplatnit online i v prodejnách adidas.