Y-3 Raito Racer
Prohlédnout

Nejlehčí a nejrychlejší: Raito Racer

Novinka pro sezónu jaro/léto 2019: progresivní model Y-3 Raito Racer je lehký jako pírko a rychlý jako blesk.

Ratio v japonštině znamená světlo a revoluční silueta tenisek Y-3 Raito Racer přichází právě ve světle nové éry odpružení Boost. Lehké a rychlé tenisky Y-3 Raito Racer pokračují v nebojácných inovacích v duchu spolupráce značky adidas s Jódži Jamamotem.

Styl 1
PREHLÍDKA JARO/LÉTO 2019
Došlo k chybě. Zkus to prosím znovu.
Zkusit znovu
Kolekce Y-3 pro sezónu jaro/léto 2019 se zrodila z posedlosti Yohjiho Yamamota „vzdušností“ a odhodlání znacky adidas zásobit lidstvo funkcním sportovním oblecením a obuví.

Tato kolekce zvyšuje nároky na inovace, technologie a funkcnost. Vyniká modely lehouckými jako pírko, které se inspirovaly parašutistickými padáky a lodními plachtami. Zároven respektuje Yamamotuv styl, pro který je charakteristická objemová bohatost a vyvážené proporce. Pomerne extravagantní, ale presto minimalistická kolekce Y-3 staví na kombinaci ruzných materiálu a tkanin, mezi kterými najdeme GORE-TEX®, lehký nylon, patchworkovou sítovinu, technickou bavlnu, Adizero i vysoce strecové úplety. Maximálne úcelné modely jsou oboustranné, dobre skladné a hlavne prekvapive lehké.

Kolekce byla predstavena 24. cervna na prehlídce v parížském muzeu Paris’ Musée des Arts Décoratifs v Louvru, kde ostre kontrastovala s kulisami klasické architektury. Když modelové a modelky procházeli mramorovými halami paláce, proud vzduchu rozevlál jejich odevy, které se se vzdušnou lehkostí vznášely kolem jejich tel. Tato kolekce prináší nezamenitelný vzhled a styl modelu Y-3, prestože spojuje zdánlivé protiklady ze sveta sportu (funkcní oblecení, intenzivní výkon) a nejnovejší módní trendy (až prekvapivá objemnost, splývavost, rafinované strihy). Ústredním motivem celé kolekce jsou revolucní materiály, které jsou lehké, silné a funkcní zároven. Napríklad základním materiálem pro unisexové bundy a dlouhé kabáty je SHAKEDRY™ GORE-TEX®, což je ta nejlehcí verze GORE-TEX® na svete.

Nylonový kepr je zase typický pro radu kalhot z této kolekce, zatímco spandexový žerzej našel uplatnení v netradicních designech dámských sukní, šatu a overalu. Paleta barev této kolekce Y-3 tradicne zahrnuje základní bílou, cernou a cervenou, které doplnují aktuální odstíny, jako jsou zemitá šampanská, oblacne šedá a petrolejove zelená. Vše doprovází charakteristické logo Y-3 v Yamamotove ironickém ztvárnení, které letos pracuje s motivy srdce a lebky. Srdce je zde symbolem vztahu mezi adidas a Yamamotem, zatímco lebka odkazuje na temnejší stránku námorní symboliky. Dramatické finále prehlídky bylo ve znamení dlouhých pláštu a šatu s potiskem Y-3 ve stylu spinakru, což je speciální plachta urcená pro plachtení po vetru. Nová kolekce Y-3 zahrnuje i obuv. I zde její tvurci uplatnili svuj pokrokový prístup k soucasnému designu a materiálum.
Přečíst celý článek
YOHJI YAMAMOTO
YOHJI YAMAMOTO
Došlo k chybě. Zkus to prosím znovu.
Zkusit znovu
Yohji Yamamoto se proslavil svými avantgardními modely oblecení. Charakteristické jsou pro nej nadrozmerné velikosti, cerná barva a splývavé materiály s ruznými texturami.

Yamamoto se narodil v Tokiu a v roce 1966 získal právnický titul na univerzite Keio. Jeho matka pracovala jako krejcová a mela obchod v Kabikichu, což je rušná zábavní oblast v tokijské ctvrti Shinjuku. Po úspešném absolvování univerzity však zjistil, že ho kariéra právníka nijak neláká. „Nechtel jsem se zaradit do bežné spolecnosti,“ rekl portálu BoF. „A tak jsem po studiích máme rekl, že jí chci pomáhat.“ Matka souhlasila, že muže zacít pracovat v jejím obchode a ucit se od pomocných krejcových.“ Na její žádost se navíc prihlásil na školu Bunka Fashion College, která vychovala radu známých návrháru, napríklad Kenzo Takada, Junya Watanabe a samotného Yamamota.

Po absolvování této školy získal stipendium na rocní pobyt v Paríži, ale až po návratu do Japonska zacal Yamamoto jako módní návrhár objevovat svuj vlastní styl. Založil malou firmu na streetové oblecení, která si pomalu získávala zákazníky ve všech velkých mestech Japonska. Po takovém úspechu zacal premýšlet o návratu do Paríže a na zacátku 80. let se Yamamoto skutecne vrátil do hlavního mesta Francie, aby zde otevrel svou první prodejnu.

Od té doby získal Yamamoto celosvetový ohlas. Jeho dve hlavní rady, Yohji Yamamoto a Y, nabízejí luxusní butiky po celém svete a v roce 2007 prekrocily prodeje spolecnosti hranici 100 milionu amerických dolaru. Mezi další Yamamotovy kolekce patrí napríklad Pour Homme, Costume d'Homme a Regulation Yohji Yamamoto.

Yamamoto získal za svou módní tvorbu radu ocenení, napríklad Chevalier of Ordre des Arts et des Lettres, cestnou medaili s purpurovou stuhou, Ordre national du Mérite, Royal Designer for Industry a Master of Design od mezinárodní módní organizace Fashion Group International.
Přečíst celý článek
Došlo k chybě. Zkus to prosím znovu.
Zkusit znovu
Načíst víc
    Zpět k předchozímu zobrazení
    Zobrazit předchozí
    Zobrazit kolekce - Zobrazit -
    Kategorie
    • Obuv
    • Oblečení
    • Doplňky
    Pohlaví
    • Muž
    • Žena
    Seřadit podle
    • Od nejnovějších
    • Cena (nízká – vysoká)
    • Cena (vysoká – nízká)
    Filtrovat a seřadit
    • Kategorie
    • Vše
    • Obuv
    • Oblečení
    • Doplňky
    • Pohlaví
    • Oba
    • Muž
    • Žena
    • Seřadit podle
    • Od nejnovějších
    • Cena (nízká – vysoká)
    • Cena (vysoká – nízká)